Pacientų akimis: ko reikia, kad Išankstinė pacientų registracijos sistema būtų patogi naudotis

Sausio  19 d.  Seimo Sveikatos reikalų komiteto posėdyje  buvo pateikti  pasiūlymai ir pastabos dėl Išankstinės pacientų registracijos (IPR) sistemos.

Kad pacientams būtų patogu naudotis IPR sistema, siūlėme užtikrinti, kad per kuo trumpesnį laikotarpį prie jos prisijungtų visos tą turinčios padaryti sveikatos priežiūros įstaigos, sudarydamos galimybes per šią sistemą iš anksto registruotis pas visus dirbančius specialistus:

Standartizuojant registracijos laikotarpį visose įstaigose vieningai pateikiant vėliausius galimus registracijos laikus skirtingiems specialistams (pvz. trims mėnesiams į priekį).

  1. Pateikiant informaciją, kada registracijos laikotarpis bus atnaujintas. Turi būti nustatyta ir įdiegta sistema, kokiu periodiškumu bus įvedami nauji registracijos laikai. Pageidautina, kad šie terminai būtų vienodi skirtingose gydymo įstaigose.
  2. Jei specialistas šiuo metu pacientų nepriima, nurodyti priežastį ir informaciją, kada bus atnaujinta registracija, papildant dabartinį užrašą „Šiuo metu nėra laisvų vizitų laikų, atitinkančių paieškos kriterijus“.
  3. Įdiegiant automatizuotų SMS pranešimų siuntimo sistemą, atsiunčiant SMS žinutes, patvirtinančias apie būsimą vizitą iškart užsiregistravus, ir siunčiant priminimus prieš vizitą.